Elektronická objednávka
Vyplňte prosím všechna pole
|
Postup reklamace přepravních služeb:
Zboží je k vám doručováno prostřednictvím dopravců nebo České pošty. Pokud se stane, že k vám zásilka přijde poškozená postupujte prosím následovně:
- Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem nebo přímo na České poště.
- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený) sepište ihned s dopravcem nebo Českou poštou protokol o poškození zásilky.
- Nenechte se dopravcem nebo Českou poštou přesvědčovat, že zásilka není dobře zabalená.
V případě problému s dopravní službou, pište na adresu info@memories.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup.
Více informací viz. Reklamační řád
|